(prestaro za odgovor)
proljev kod psa
Ivy
2005-08-20 15:57:44 UTC
Pas mi vec 3 dana konstantno ima proljev, normalno se ponasa, ne djeluje
bolesno ali je s nama u kuci pa je poprilicno nezgodno kad je "stisne".
Davala sam joj dosad samo suhu hranu ali jos nema rezultata.
Ima netko neki savjet?
ajeje
2005-08-20 16:53:01 UTC
Post by Ivy
[...]
jednom sam svojoj blentusi dala da pogricka dvije-tri tablete aktivnog
ugljena i ubrzo se smirilo. Doduse, to sam joj dala
odmah kad sam primijetila da drugi put za redom juri van radi tekuce
stolice.

sjetit cu se jos neceg
Alisa
2005-08-20 18:13:09 UTC
Post by Ivy
[...]
Rjesenja mogu biti razlicita: od sluzave rize i bijelog mesa, preko
Linexa i medicinskog ugljena do tableta protiv parazita. Isto tako,
"obican" se proljev naglo moze pretvoriti u "krvavi proljev", a to je
onda jako opasno. Na tvom se mjestu ne bih zezala, vec bih psa odvela
veterinaru.
--
Alisa

I love my dog.
vladyx
2005-08-20 18:22:15 UTC
Post by Alisa
Rjesenja mogu biti razlicita: od sluzave rize i bijelog mesa, preko
Opazio sam mnogo puta da ljudi uz hranu daju psima i rižu.
Netko je čak napisao i Hills i rižu pa me interesira zašto služi i
koliko bi često bilo poželjno.
Alisa
2005-08-20 18:44:55 UTC
On Sat, 20 Aug 2005 20:22:10 +0200, vladyx
Post by vladyx
Post by Alisa
[...]
Ja mislim da riza ne moze naskoditi, ali _sluzava_ se riza daje kad
pas ima proljev da se ubrza oporavak nakon kaj im se smrda sluznica u
crijevima. To bu ti Andrija rekel tocnije. Andrija?
--
Alisa

I love my dog.
Ivy
2005-08-20 21:57:36 UTC
A probala sam i s rizom, danas sam joj dala kost i malo suhe hrane ali jos
uvijek ima proljev - i to jako vodenast.
nakon koliko bi ta riza trebala djelovati? Cula sam da treba pricekati oko
dva dana..
Ima netko neki savjet?
Branston
2005-08-20 22:32:56 UTC
Ne bih htio ovako spekulirati, buduci da je nemoguce napraviti bilo
kakvu dijagnostiku preko Useneta, ali ipak cu malo komentirati:
1. Jedini koji moze nesto sa sigurnoscu reci je veterinar.
2. Kod proljeva treba paziti da ne dodje do dehidracije. Uvijek na
raspolaganju mora biti vode, no ni to ponekad nije dovoljno.
3. Medicinski ugljen nece naskoditi, moze samo pomoci.
4. Ako je u pitanju virus ili bakterija, lijekovi za zaustavljanje
proljeva mogu pogorsati stvar.
5. Ako je stvarno jedini problem proljev (nema nikakvih drugih
simptoma, kao npr. povracanja, temperature ili bezvoljnosti) mozda psu
vise ne odgovara vrsta suhe hrane koju je do sada jeo.
6. Sluzava riza moze pomoci da se probava stabilizira i stolica
ocvrsne - nekad isti dan, nekad nakon dva-tri dana, nekad ne pomaze
(rijetko). Osobno u pocetku ne bih mijesao sluzavu rizu sa suhom
hranom (vidi tocku 5).
Ratko
2005-08-21 11:56:37 UTC
poku¹aj sa medicinskim ugljenom....drugo ¹ta moŸe¹: skuhaj juhu od goveðe
kosti i u toj juhi prekuhaj riŸu...prvo daj pesu riŸu a poslje mu daj i tu
kost...e ako nakon toga ne prestane onda neæe ni prestati....¹alim se !!! to
sigurno djeluje!!!
Ima netko neki savjet?
johndory
2005-08-21 12:36:32 UTC
"Ivy" wrote

cekaj jedno 8 do 10 mjeseci pa onda idi kod veterinara.
primjetio sam da sve vise ljudi postavlja pitanja o bolestima svojih
ljubimaca na grupi- najbolji savjet cete dobit od veterinara , vecina nas
ovdje smo laici i mozemo samo nagadati ili napisat nesto ako smo imali
slican slucaj.
ne kuzim zasto je problem kontaktirati veterinara?
telefon imate.....
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
Ivy
2005-08-21 14:12:48 UTC
A kak da pitam veterinara kad ne radi preko vikenda. Nisam trazila neki
strucni medicinski savjet nego pitam tek toliko da ne trcim veterinaru za
svaku sitnicu jer mi to predstavlja mali proble,, ali to je druga prica.
Ma po ponasanju se ne moze nis zakljuciti, sve je u redu pije puno vode,
vesela je pa mi je glupo za svaku sitnicu ici kod veterinara. Da mislim da
je nesto jako ozbiljno otisla bih. Mislim da je razlog proljevu hrana koju
je jela jer su moji doma kupili hranu za juniore i dali psu od 6 godina. Tak
da se ne cudim proljevu! :)
Problem je samo to cistiti ujutro! :)
Ima netko neki savjet?
Branston
2005-08-21 14:30:07 UTC
Mislim da je razlog proljevu hrana koju je jela jer su moji doma
kupili hranu za juniore i dali psu od 6 godina. Tak da se ne cudim
proljevu! :)
Znaci, promijenili su joj naglo vrstu hrane koju jede?
Ako je tako, onda je u tome problem! Vratiti na uobicajenu hranu i
proci ce.
Alisa
2005-08-21 15:59:24 UTC
... mi je glupo za svaku sitnicu ici kod veterinara. Da mislim da
je nesto jako ozbiljno otisla bih.
Moj pas je lani imao meku stolicu. Jedno dva-tri dana. Nista neobicno,
bile su vrucine... Onda je ta stolica odjednom postala crvenkasta, a u
iducem se naletu to pretvorili o u cistu krv. U iducem je susu i
povratio krv. Isti smo tren odjurili vetu. Pas se jos jednom usral
pred njim. Covjek je ostao bez rijeci. Kasnije nam je rekao da se pas
ne bi izvukao da se radilo o trovanju (sto je lako moglo biti s
obzirom na krvarenje). Ovako je ispalo da je bil "samo" akutni
gastroenteritis. Otada pas ne jede _nista_ osim svog dehidrata i
kuhane rize. Jedina poslastica koju dobiva jesu Krasevi Sport keksi,
nekakvi danski keksi s lososovim uljem i suseni losos iz Norveske. Pa
ti sad vidi je l' proljev ozbiljna ili neozbiljna stvar.
--
Alisa

I love my dog.
Chandler
2005-08-21 18:34:36 UTC
Post by Ivy
vesela je pa mi je glupo za svaku sitnicu ici kod veterinara. Da mislim da
je nesto jako ozbiljno otisla bih.
"Da mislim da je nesto jako ozbiljno"??? Koliko dana treba pes imat
proljev pa da pocnes mislit da je nesto ozbiljno???
Post by Ivy
Problem je samo to cistiti ujutro! :)
Svaki kucni pes radije ce krepat nego ti priredit "nesto za cistit
ujutro" - hocu reci da ti pes vjerojatno silno trpi pokusavajuci
izdrzati do "jutro". Ako vec znas da ima proljev, zasto ga ne prosetas
nakratko svaka 2-3 sata?

Chandler
vladyx
2005-08-21 18:39:13 UTC
Post by Alisa
nekakvi danski keksi s lososovim uljem i suseni losos iz Norveske. Pa
ti sad vidi je l' proljev ozbiljna ili neozbiljna stvar.
Gdje sve to nabavljaš?
Uspio sam mome nabaviti Eukanubu Dermatosis.
Kako to smrdi. Tvornica sardina bi povratila utrobu kad bi kesu prosuo
po njoj. Odmah prvi dan morao sam kesu iznijeti na balkon pa kad su
susjedi iznad počeli padat s balkona, omamljene laste udarat u zgradu,
a jumboi koiji prolijeću iznad malo vrludat prenio sam je u baraku
pored zgrade.

Lijepo smo se riješili svih pacova i nametnika, samo što hranu moram
preliti nečim što miriše inače neće da jede.
vladyx
2005-08-21 18:39:13 UTC
A vi od straha :-)))
Alisa
2005-08-21 19:07:05 UTC
On Sun, 21 Aug 2005 20:39:12 +0200, vladyx
Post by vladyx
Post by Alisa
Isti smo tren odjurili vetu. Pas se jos jednom usral
pred njim.
A vi od straha :-)))
Bome jesmo...
--
Alisa

I love my dog.
Alisa
2005-08-21 19:09:27 UTC
On Sun, 21 Aug 2005 20:39:13 +0200, vladyx
Post by vladyx
Post by Alisa
nekakvi danski keksi s lososovim uljem i suseni losos iz Norveske. Pa
ti sad vidi je l' proljev ozbiljna ili neozbiljna stvar.
Gdje sve to nabavljaš?
Nazalost samo tamo otkud i potjece - frendica fura iz Danske svaki put
kad dolazi, a ove ribe je prvi put iz Norveske dofurala moja losija
polovica, a sad je srecom opet jedna frendica gore pa je odgovornost
na njoj :))
--
Alisa

I love my dog.
Pharcyde
2005-08-21 19:44:35 UTC
Post by vladyx
Post by Alisa
Isti smo tren odjurili vetu. Pas se jos jednom usral
pred njim.
A vi od straha :-)))
Covjek je ostao bez rijeci.
Nije ni cudo :o)))
--
QCD 24/7
Post by vladyx
<((((ş> Pharcyde <ş))))><
All your base are belong to us.
Pharcyde
2005-08-21 19:44:37 UTC
Post by vladyx
[...]
jebale te kese i pacovi datejebali...
--
QCD 24/7
Ana_os
2005-08-22 09:40:34 UTC
Post by johndory
[...]
nije problem kontaktirati veterinara vec sto ti on preko fona ne zeli reci
NISTA, dok ne vidi psa (govorim o svojim iskustvima naravno)...
moj pas ima problema sa mucninom u autu i svaki odlazak 8 km do veta nam je
prestrasan, jer uvijek dolazi do povracanja kod kojeg nam ne pomazu ni
tablete protiv istog..
kad je pocela mijenjati zube mal je krvarila sto ja naravno nisam znala da
moze, mislila sam da je pojela otrov za stakore iako sam se ipak nadala da
je to normalno kod izmjene zubi..
nazvala sam veta i rekla koliko je mjeseci stara i da mijenja zube i nije mi
htio reci da postoji mogucnost da ima mal krvi nego je skroz inzistirao da
dodjem, nazvala drugog ista prica....

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 2