proljev kod psa
(prestaro za odgovor)
Ivy
2005-08-20 15:58:09 UTC
Pas mi vec 3 dana konstantno ima proljev, normalno se ponasa, ne djeluje
bolesno ali je s nama u kuci pa je poprilicno nezgodno kad je "stisne".
Davala sam joj dosad samo suhu hranu ali jos nema rezultata.
Ima netko neki savjet?
ajeje
2005-08-20 16:52:55 UTC
Post by Ivy
[...]
jednom sam svojoj blentusi dala da pogricka dvije-tri tablete aktivnog
ugljena i ubrzo se smirilo. Doduse, to sam joj dala
odmah kad sam primijetila da drugi put za redom juri van radi tekuce
stolice.

sjetit cu se jos neceg
Alisa
2005-08-20 18:09:02 UTC
Post by Ivy
[...]
Rjesenja mogu biti razlicita: od sluzave rize i bijelog mesa, preko
Linexa i medicinskog ugljena do tableta protiv parazita. Isto tako,
"obican" se proljev naglo moze pretvoriti u "krvavi proljev", a to je
onda jako opasno. Na tvom se mjestu ne bih zezala, vec bih psa odvela
veterinaru.
--
Alisa

I love my dog.
vladyx
2005-08-20 18:22:10 UTC
Post by Alisa
Rjesenja mogu biti razlicita: od sluzave rize i bijelog mesa, preko
Opazio sam mnogo puta da ljudi uz hranu daju psima i rižu.
Netko je čak napisao i Hills i rižu pa me interesira zašto služi i
koliko bi često bilo poželjno.
Alisa
2005-08-20 18:40:48 UTC
On Sat, 20 Aug 2005 20:22:10 +0200, vladyx
Post by vladyx
Post by Alisa
[...]
Ja mislim da riza ne moze naskoditi, ali _sluzava_ se riza daje kad
pas ima proljev da se ubrza oporavak nakon kaj im se smrda sluznica u
crijevima. To bu ti Andrija rekel tocnije. Andrija?
--
Alisa

I love my dog.
Ivy
2005-08-20 21:58:02 UTC
A probala sam i s rizom, danas sam joj dala kost i malo suhe hrane ali jos
uvijek ima proljev - i to jako vodenast.
nakon koliko bi ta riza trebala djelovati? Cula sam da treba pricekati oko
dva dana..
Ima netko neki savjet?
Branston
2005-08-20 22:33:16 UTC
Ne bih htio ovako spekulirati, buduci da je nemoguce napraviti bilo
kakvu dijagnostiku preko Useneta, ali ipak cu malo komentirati:
1. Jedini koji moze nesto sa sigurnoscu reci je veterinar.
2. Kod proljeva treba paziti da ne dodje do dehidracije. Uvijek na
raspolaganju mora biti vode, no ni to ponekad nije dovoljno.
3. Medicinski ugljen nece naskoditi, moze samo pomoci.
4. Ako je u pitanju virus ili bakterija, lijekovi za zaustavljanje
proljeva mogu pogorsati stvar.
5. Ako je stvarno jedini problem proljev (nema nikakvih drugih
simptoma, kao npr. povracanja, temperature ili bezvoljnosti) mozda psu
vise ne odgovara vrsta suhe hrane koju je do sada jeo.
6. Sluzava riza moze pomoci da se probava stabilizira i stolica
ocvrsne - nekad isti dan, nekad nakon dva-tri dana, nekad ne pomaze
(rijetko). Osobno u pocetku ne bih mijesao sluzavu rizu sa suhom
hranom (vidi tocku 5).
johndory
2005-08-21 12:37:05 UTC
"Ivy" wrote

cekaj jedno 8 do 10 mjeseci pa onda idi kod veterinara.
primjetio sam da sve vise ljudi postavlja pitanja o bolestima svojih
ljubimaca na grupi- najbolji savjet cete dobit od veterinara , vecina nas
ovdje smo laici i mozemo samo nagadati ili napisat nesto ako smo imali
slican slucaj.
ne kuzim zasto je problem kontaktirati veterinara?
telefon imate.....
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
Ana_os
2005-08-22 09:40:33 UTC
Post by johndory
[...]
nije problem kontaktirati veterinara vec sto ti on preko fona ne zeli reci
NISTA, dok ne vidi psa (govorim o svojim iskustvima naravno)...
moj pas ima problema sa mucninom u autu i svaki odlazak 8 km do veta nam je
prestrasan, jer uvijek dolazi do povracanja kod kojeg nam ne pomazu ni
tablete protiv istog..
kad je pocela mijenjati zube mal je krvarila sto ja naravno nisam znala da
moze, mislila sam da je pojela otrov za stakore iako sam se ipak nadala da
je to normalno kod izmjene zubi..
nazvala sam veta i rekla koliko je mjeseci stara i da mijenja zube i nije mi
htio reci da postoji mogucnost da ima mal krvi nego je skroz inzistirao da
dodjem, nazvala drugog ista prica....
johndory
2005-08-22 10:48:43 UTC
"Ana_os" wrote

cuj ja osobno imam sasvim druga iskustva (Pula).
Ljudi u veterinarskoj stanici i privatnik/ci koje zovem kad me nesto zanima
su uvijek spremni pomoci makar se radilo i o banalnim stvarima...
Probaj potrazit kojeg susretljivijeg veta.(ne mora bit osijek-recimo za
savjet zoves vet.stanicu Pula :))
pozdrav,
JD
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
D like Dubravko
2005-08-22 22:38:57 UTC
Ja mislim da je OK da veterinar nece reci nista preko telefona jer ako
nista drugo radi se o njegovoj reputaciji (da ne pricam da se moze raditi i
o zivotu doticne zivotinje).
IMHO stvar je u tome da je poprilicno tesko postaviti dijagnozu "na
daljinu". Covjek kada nazove veterinara zbog nekog problema, dajem ruku da
je u 99% slucajeva poprilicno uzbuden, zabrinut, uplasen itd. te zbog toga
uz to sto nije strucna osoba nije niti objektivan. S druge strane dosta
toga se da vidjeti iz opceg stanja zivotinje sto se jedino moze pregledom.
S trece pak strane pretpostavimo da ti se pes otrovo a da ti je veterinar
rekao da je krvarenje moguce od ispadanja zubiju. Da li bi onda otisla
veterinaru? Da ti je pes uginuo, sto bi mislila o tom veterinaru? Da je
slampav, neodgovoran sarlatan? Upravo to ja mislim o veterinarima koji se
usude dati "dijagnozu" preko telefona (u to ne uvrstavam savjete za
ublazavanje simptoma).
--
Dubravko
***@vip.hr
Ratko
2005-08-21 11:56:53 UTC
poku¹aj sa medicinskim ugljenom....drugo ¹ta moŸe¹: skuhaj juhu od goveðe
kosti i u toj juhi prekuhaj riŸu...prvo daj pesu riŸu a poslje mu daj i tu
kost...e ako nakon toga ne prestane onda neæe ni prestati....¹alim se !!! to
sigurno djeluje!!!
Ima netko neki savjet?
Ivy
2005-08-21 14:13:21 UTC
A kak da pitam veterinara kad ne radi preko vikenda. Nisam trazila neki
strucni medicinski savjet nego pitam tek toliko da ne trcim veterinaru za
svaku sitnicu jer mi to predstavlja mali proble,, ali to je druga prica.
Ma po ponasanju se ne moze nis zakljuciti, sve je u redu pije puno vode,
vesela je pa mi je glupo za svaku sitnicu ici kod veterinara. Da mislim da
je nesto jako ozbiljno otisla bih. Mislim da je razlog proljevu hrana koju
je jela jer su moji doma kupili hranu za juniore i dali psu od 6 godina. Tak
da se ne cudim proljevu! :)
Problem je samo to cistiti ujutro! :)
Ima netko neki savjet?
Branston
2005-08-21 14:30:25 UTC
Mislim da je razlog proljevu hrana koju je jela jer su moji doma
kupili hranu za juniore i dali psu od 6 godina. Tak da se ne cudim
proljevu! :)
Znaci, promijenili su joj naglo vrstu hrane koju jede?
Ako je tako, onda je u tome problem! Vratiti na uobicajenu hranu i
proci ce.
Alisa
2005-08-21 15:55:12 UTC
... mi je glupo za svaku sitnicu ici kod veterinara. Da mislim da
je nesto jako ozbiljno otisla bih.
Moj pas je lani imao meku stolicu. Jedno dva-tri dana. Nista neobicno,
bile su vrucine... Onda je ta stolica odjednom postala crvenkasta, a u
iducem se naletu to pretvorili o u cistu krv. U iducem je susu i
povratio krv. Isti smo tren odjurili vetu. Pas se jos jednom usral
pred njim. Covjek je ostao bez rijeci. Kasnije nam je rekao da se pas
ne bi izvukao da se radilo o trovanju (sto je lako moglo biti s
obzirom na krvarenje). Ovako je ispalo da je bil "samo" akutni
gastroenteritis. Otada pas ne jede _nista_ osim svog dehidrata i
kuhane rize. Jedina poslastica koju dobiva jesu Krasevi Sport keksi,
nekakvi danski keksi s lososovim uljem i suseni losos iz Norveske. Pa
ti sad vidi je l' proljev ozbiljna ili neozbiljna stvar.
--
Alisa

I love my dog.
vladyx
2005-08-21 18:39:13 UTC
Post by Alisa
nekakvi danski keksi s lososovim uljem i suseni losos iz Norveske. Pa
ti sad vidi je l' proljev ozbiljna ili neozbiljna stvar.
Gdje sve to nabavljaš?
Uspio sam mome nabaviti Eukanubu Dermatosis.
Kako to smrdi. Tvornica sardina bi povratila utrobu kad bi kesu prosuo
po njoj. Odmah prvi dan morao sam kesu iznijeti na balkon pa kad su
susjedi iznad počeli padat s balkona, omamljene laste udarat u zgradu,
a jumboi koiji prolijeću iznad malo vrludat prenio sam je u baraku
pored zgrade.

Lijepo smo se riješili svih pacova i nametnika, samo što hranu moram
preliti nečim što miriše inače neće da jede.
Alisa
2005-08-21 19:05:15 UTC
On Sun, 21 Aug 2005 20:39:13 +0200, vladyx
Post by vladyx
Post by Alisa
nekakvi danski keksi s lososovim uljem i suseni losos iz Norveske. Pa
ti sad vidi je l' proljev ozbiljna ili neozbiljna stvar.
Gdje sve to nabavljaš?
Nazalost samo tamo otkud i potjece - frendica fura iz Danske svaki put
kad dolazi, a ove ribe je prvi put iz Norveske dofurala moja losija
polovica, a sad je srecom opet jedna frendica gore pa je odgovornost
na njoj :))
--
Alisa

I love my dog.
Pharcyde
2005-08-21 19:50:14 UTC
Post by vladyx
[...]
jebale te kese i pacovi datejebali...
--
QCD 24/7
Post by vladyx
<((((ş> Pharcyde <ş))))><
All your base are belong to us.
vladyx
2005-08-22 10:53:32 UTC
Post by Pharcyde
Post by vladyx
Lijepo smo se riješili svih pacova i nametnika, samo što hranu moram
preliti nečim što miriše inače neće da jede.
jebale te kese i pacovi datejebali...
Hoćeš i ti malo.
Kažu da takvima pročišćava um i poboljšava stolicu.
Pharcyde
2005-08-22 19:51:25 UTC
On Mon, 22 Aug 2005 12:53:32 +0200, vladyx
Post by vladyx
Post by Pharcyde
Post by vladyx
[...]
ne,dosta sam toga jeo na putovanjima svijetom. od pasova pa do kesa
neznanog podrijetla. :)
--
QCD 24/7
vladyx
2005-08-21 18:39:12 UTC
A vi od straha :-)))
Alisa
2005-08-21 19:02:53 UTC
On Sun, 21 Aug 2005 20:39:12 +0200, vladyx
Post by vladyx
Post by Alisa
Isti smo tren odjurili vetu. Pas se jos jednom usral
pred njim.
A vi od straha :-)))
Bome jesmo...
--
Alisa

I love my dog.
Pharcyde
2005-08-21 19:50:14 UTC
Post by vladyx
Post by Alisa
Isti smo tren odjurili vetu. Pas se jos jednom usral
pred njim.
A vi od straha :-)))
Covjek je ostao bez rijeci.
Nije ni cudo :o)))
--
QCD 24/7
Chandler
2005-08-21 18:33:23 UTC
Post by Ivy
vesela je pa mi je glupo za svaku sitnicu ici kod veterinara. Da mislim da
je nesto jako ozbiljno otisla bih.
"Da mislim da je nesto jako ozbiljno"??? Koliko dana treba pes imat
proljev pa da pocnes mislit da je nesto ozbiljno???
Post by Ivy
Problem je samo to cistiti ujutro! :)
Svaki kucni pes radije ce krepat nego ti priredit "nesto za cistit
ujutro" - hocu reci da ti pes vjerojatno silno trpi pokusavajuci
izdrzati do "jutro". Ako vec znas da ima proljev, zasto ga ne prosetas
nakratko svaka 2-3 sata?

Chandler
Ivy
2005-08-22 17:24:42 UTC
Pa preko dana nije bio problem izaci s njom, ali navecer dok svi spavamo
tesko da ce netko s njom van.
Uglavnom, sad je sve ok, kost iz juhe i riza rijesila je stvar!
Ima netko neki savjet?
Chandler
2005-08-22 18:30:53 UTC
Post by Ivy
Pa preko dana nije bio problem izaci s njom, ali navecer dok svi spavamo
tesko da ce netko s njom van.
Fakat, bas sam glup. Kako sam samo mogao pomisliti da sitnica poput
visednevnog proljeva smije poremetiti vas miran san. Poznato je,
naime, da 15-minutna setnja dvaput po noci lose utjece na ten i
ostavlja dugotrajne posljedice na frizuru.

A nista, spavajte mirno. Dok se pas muci ne bi li nekako izdrzao do
jutra.

Treba znat prioritete. Lijepo je od tebe da si svoje podijelila s
nama.

Chandler
johndory
2005-08-22 18:46:30 UTC
"Chandler" wrote

/cap

bas tako
JD
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
vladyx
2005-08-22 19:47:27 UTC
Post by Chandler
[...]
Moj je jednom zgrabio kost i pošto zna da ne smije progutao je da je
nije sažvakao. Oko 4 ujutro počelo je povraćanje, kost je izbacio ali
je nastavio povraćati pa sam u 4, 30 vodio vani jer su počeli grčevi,
obavio je nešto ali se povraćanje pojavilo opet pa sam pozvao brata da
nas vodi kod veterinara i dok je on došao izletilo je na obje strane.
Toliko se jadnik mučio. Dok smo stigli do veterinara sve je bilo u
redu ali sam se naguštirao straha.

Jedno me digao oko dva sata ujutro. Mislio sam da nije pojeo nešto što
ne treba ali se ispostavilo da je ulicom prošla kuja koja se tjera, a
njemu se prohtjelo vani pa je počeo cviliti pred vratima.

Malo sam sam sebi izgledao glupo u to doba šetajući obalom ali kad je
već moj mora se nešto o odtrpjeti.
Ivy
2005-08-23 16:40:00 UTC
A kaj ste me sad napali kao nekakvog zlostavljaca pasa. Pa to sam u sali
rekla. Isla sam s njom van svaka dva sata van, setala se po pola sata da sve
obavi kaj treba i NIJE mi bio problem cistiti ujutro jer je moj pas meni
pioritet. Kad ju je susjedov pas ugrizao nisam cijelu noc spavala iako je
imala samo ogrebotinu, pazila sam da se nebi inficiralo a imala sam ispit
sljedeci dan. Nevjerojatno kak napadate bezveze...
Btw.. i sami znate da se proljev ne moze kontolirati pa sam stavila
smajlice kod ciscenja ali ocito da niste shvatili.
Znate, emocije je tesko prenijeti ovako pismeno pa se tu i tamo stave
smajlici da se neke stvari ne SHVATE DOSLOVNO...
Lijep pozdrav
Ima netko neki savjet?
Chandler
2005-08-23 16:44:45 UTC
Post by Ivy
Pa preko dana nije bio problem izaci s njom, ali navecer dok svi spavamo
tesko da ce netko s njom van.
A ne vidim ni sto bi tu trebalo bit smijesno.

Chandler
Ivy
2005-08-24 08:47:45 UTC
Dragi Chandleru,
prije nego sto pocnes provocirati pogledaj malo bolje sto ljudi pisu i sto
sam ja napisala. Izvukao si iz konteksta samo ono sto se tebi svidja za
provokaciju.

Pas je pojeo krivu hranu i zbog toga je dobila proljev, tuzi policiji moju
mamu jer ne vidi dobro pa je zabunom kupila hranu za juniore, sigurno je
veliki krivac zbog toga.
Isto tako kao sto bi na hr.alt.med. postavila pitanje za proljev kod ljudi
tako sam pitala tu, samo znam da se psima ne moze dati cokolada ili banana
pa sam zatrazila druga misljenja da vidim kako to ide kod pasa, jer u 6
godina nisam imala nikakvih problema niti bolesti sa svojim pesekom.
E da i jos nesto, pas se ne muci kad ima proljev, kad ga stisne to ide van
isti tren,tesko da ce trpiti zbog toga... ako imas psa to bi trebao znati.
Stavila sam smajlic kod ciscenja jer imam rotta od 50 kila, a to kad se
"isprazni" doma kolicinski i nije bas malo ako usporedjujes sa kolicinom
koju "isprazni" npr. pekinezer.

Pozdrav
Chandler
Chandler
2005-08-24 09:40:19 UTC
Post by Ivy
[...]
Zasto mislis da te provociram? Nemoj si laskati: reagirao sam na
recenicu da ce tesko netko van s pesom navecer dok svi spavate.
Recenica je napisana bez smajlija i ne vidim iz kojeg sam je to
konteksta izvukao, tj. u kojem ta recenica funkcionira bilo kako osim
kao nebriga. Znam samo ono sto napises; kako ti _stvarno_ tretiras
svoga pesa ja ne znam: sve i da imam vidjelacke sposobnosti, ne bi ih
uludo trosio na newsima.
Post by Ivy
E da i jos nesto, pas se ne muci kad ima proljev, kad ga stisne to ide van
isti tren,tesko da ce trpiti zbog toga... ako imas psa to bi trebao znati.
Moje je iskustvo nesto drugacije, no buduci da si upala u klise
"pokusaj okretanja na salu -> pokusaj proizvodnje sazaljenja ->
bijes", sljedece sto mogu ocekivati je rasprava o nastelanosti sata i
(ne)pravilnosti quotanja pa te pozdravljam.

Chandler

Branston
2005-08-23 21:43:23 UTC
Post by Ivy
A kaj ste me sad napali kao nekakvog zlostavljaca pasa.
Nemoj toliko uzimati k srcu komentare na grupi. :)