(prestaro za odgovor)
boks za psa
NiKiCa
2005-09-01 12:19:03 UTC
planiram napraviti boks za psa, stupce imam, zicu jos nisam kupio, kakvu
najbolje da uzmem ili je svejedno?
u pitanju je labrador, zenka, odrasla...

koliko velik da bude boks? ili sto veci? imam dost veliko dvoriste...

eto..ako moze par savjeta, hvala

p.s.koliko da idem s ogradom u zemlju, jer...bojim se da bi u nadi da se
izvuce iz boksa mogla iskopati rupu pa da se provuce ispod:)
jer...ponekad i ovako kopa rupe, a jos uvijek slobodno seta po dvoristu..
2005-09-01 12:29:01 UTC
Samo bih ti spomenuo, u slucaju da nisi svjestan opsega postupka i/ili
situacije, da je to kopanje rupa i, pretpostavljam, pokusaji bjezanja iz
dvorista pokazatelj odredjenih problema u ponasanju koji mogu dovesti do
ozbiljnih posljedica kakva je npr agresivnost.
Stavljanje psa u boks taj ce potencijalni problem gotovo sigurno samo
produbiti i tako dovesti do posljedica koje mogu biti ozbiljne. Trebao bi na
drugaciji nacin rjesiti problem kopanja i pokusaja bjezanja iz dvorista.

www.macja-posla.cjb.net
NiKiCa
2005-09-01 12:39:31 UTC
Post by M
[...]
he he ma krivo si shvatio, ide setat svaki dan, ne bjezi iz
dvorista...pustam ju na ulicu redovno...kopa ponekad, nemam pojma zasto
i nije agresivna.
boks pravim iz drugih razloga, npr. pisa, sere okolo po betonu,
sunce...smrdi, sto je je...
ali to nije razlog najveci, ne bih navodio koji je.
samo ako moze par savjeta kako da najbolje napravim boks.
necu ja nju zatvorit i ne pustat van iz njega:)))
Pepi
2005-09-01 19:42:12 UTC
Post by NiKiCa
Post by M
[...]
ako zelis biti siguran da pas nece iskopati ispod ograde moras ubetonirati
ogradu barem pola metra u zemlju. zasto ne zelis navesti razlog? pas ti nece
pisat u svom boxu, vec ce najvjerojatnije trpit dok ga ne pustis na dvoriste
ili izvedes u setnju. vecina pasa ne vrsi nuzdu u svojoj
nastambi/kucici/brlogu vec negdje drugdje. npr. moja kujica dok je bila
stene nikad nije pisala ni kakala u svom boxu, niti u sobi u kojoj se nalazi
box, al drugdje po stanu se znala cesto popiskiti. jel kopa ispod ograde ili
po dvoristu? i moji psi vole kopati, pogotovo kad u sumi nesto nanjuse i
onda ludnica, kopanje do iznemoglosti ili na nekoj livadi punoj krticnjaka.
Ivan aka Jura
Katastrofa. Zasto zelis psa u boksu?
Pepi
2005-09-02 08:22:31 UTC
Post by Ivan aka Jura
Post by NiKiCa
[...]
vec je rekao da nece pas biti stalno u boxu. osim toga bolje pas u boxu,
velikom vanjskom boxu neg da zavrsi na lancu. ljudi krivo poimaju drzanje
psa u boxu, jer najcesce psi budu zatvoreni konstantno i nikad ne izlaze
van, neki cak znaju biti i svezani na 2m lanca u ogradenom boksu povrsine
dva, tri kvadrata. nevidim nista lose u tome da je pas preko noci zatvoren u
boxu. moj mladi pas ponoci spava u boxu, istina u stanu, a prek dana je
normalno u stanu, ide u setnju, na treninge i radi sve kaj jedan pas radi i
treba raditi.
lenti
2005-09-02 13:28:21 UTC
moj pas je u boksu, ali samo po noci, da ne odluta ili ga ko odvede, preko
dana je na slobodi. A moj pas ima 4 mjeseca, i zna vec da ide na spavanje u
boks. I nista lose u tome nije. Preko dana su vrata boksa otvorena, i on
ulazi unutra na hranjenje, jer mu samo u boksu dajem jesti.
I nista mu ne fali. U boksu ima svoju kucicu, u kucici deku, i kad je
vrijeme za spavanje, sam ide unutra.

(@ @)
-----o00-(_)-00o-----

(@ @)
-----o00-(_)-00o-----
A.B.C.
2005-09-02 17:10:53 UTC
Boks je jedino i pravo rjesenje, jer pas ima svoj kutak. Ne znaci da ce u
tom boksu provesti zivot, ali daleko bolje od lanca!!!
Meni pas ima boks 2,5 x 2,5m sa krovom i kucicom unutra i u prosijeku je
vani sigurno po 5 sati dnevno. Po noci, zna se...
NiKiCa
2005-09-02 18:51:03 UTC
Post by Ivan aka Jura
Katastrofa. Zasto zelis psa u boksu?
a moras pisat gluposti jelda, tesko ti je i procitati sta sam napisao?!
bolje nemoj odgovarat na postove ako imas ovakve pametne odgovore.

hvala ljudi na odgovorima, sada okvirno znam koliko otprilike i kako i
tako to...ono sto me zanimalo:)

i DA, imam kucicu koja ce biti u tom boksu, stavit cu gore samo jos
sindru ili tako nesto, jer je trenutno najlon zbog toga sto je drvena
kucica da ne prokisanjava kada je kisa.

inace boks pravim najvise zbog toga sto imam stan u dvoristu kroz koje
moras proci (pas je u dvoristu), a moraju proci ljudi koji ne poznaju
psa....itd. da ne duljim.
Ivan aka Jura
2005-09-02 21:26:49 UTC
Post by NiKiCa
a moras pisat gluposti jelda, tesko ti je i procitati sta sam napisao?!
bolje nemoj odgovarat na postove ako imas ovakve pametne odgovore.
Napisao si da hoces psa u boksu! Ocito ti neznas citati.
Post by NiKiCa
[...]
A kaj po zimi? Jel ti pas cijelu zimu vani u boksu?
Kaj ti je pas nesocijaliziran? Pa nije ni cudo kad je u boksu.
NiKiCa
2005-09-03 01:48:50 UTC
e ovako, ne da mi se tu prepirati sa idiotima poput tebe koji samo seru.

vani je cijelu zimu, kucica je oblozena stiroporom, znaci ima izolaciju!

TO JE PAS, i sigurno mu nije hladno, kuzis?

"Kaj ti je pas nesocijaliziran?" Ponovit cu opet, TO JE PAS, ljudi koji
ga ne poznaju se boje, TO JE NORMALNO KAD VIDIS VELIKOG PSA, ne za sve
ali za dosta ljudi, KUZIS?

ocito da ne....
Maja
2005-09-03 07:40:19 UTC
ma najjaci su takvi koji nemaju pojma pa seru!! ja sam isto mislila da je
box los za psa, ali sam se malo raspitala okolo i vidila da je to u biti
dobro.. osim ako je metar sa metar kao sto su moji susjedi napravili i
zatvorili rotvajlera unutra i NIKAD ga nisu pustali van pa je uginuo vrlo
brzo..

po zimi mu pas spava s njim u krevetu jebote!! kako su psi prije dok nije
bilo svega toga za njih?? to je pas, moze opstat vani cak i po zimi, ne mosh
vjerovat! jos pogotovo sto je to veliki pas! i ako je -25 kao sto se nekad
zna desit, mozes ga pustit u hodnik ili unutra.. a moze i u kucici prezivit
jer je izolacija unutra otprlilike ko kod mene kod kuce.

na ovoj grupi kad god sam nesto pitala, uvijek je problem sto je moj pas
neodgojen ili sam ja kriva ili ima problema u ponasanju. tako da sam
odustala sa pitanjima ovdje, uvijek neko sere (cast izuzecima, naravno). i
tako sad samo citam sta drugi pisu.

uglavnom..
Pepi
2005-09-03 08:21:22 UTC
Post by Maja
[...]
naravno da moŸe preŸivjeti vani, pogotovo ako je cijelu godinu vani, pojaèat
æe mu se dlaka, malo mu pojaèa¹ prehranu prije zime da dobije sala da mu
nije hladno, a po zimi ga hrani¹ nekom visoko kaloriènom hranom, za¹titi¹
kuæicu od vjetra, unutra mu stavi¹ neku toplu dekicu i dobro. ni¹ta stra¹no.
veæina ljudi se itekako boji psa, pa èak i labradora. vide veliki crni
pas=opasan pas, mogao bi ugrist, ¹ta oni znaju da je to lab koji æe svakog
doèekat veselo i prijateljski. ipak kod nas jo¹ uvijek prevladava mi¹ljenje
da psi grizu, da su prljavi i izvor zaraze.
NiKiCa
upravo tako
Goran Zigo
2005-09-10 09:50:48 UTC
Post by NiKiCa
[...]
armaturna mreza je dobro rjesenje (naravno treba ju uokviriti). u vezi
ukopavanja, najbolje bi bilo da izbetoniras zidic iznad zemlje pa si
siguran da nece prokopati ispod, ali i da nece propasti ograda (ako
ukopavas, ono sto je pod zemljom ce zahrdjati/istrunuti) za podlogu bi
bilo najbolje da navezes krupni sljunak ali mu stavi neku vecu dasku
na kojoj moze lezati. ako ce biti vani i po zimi pazi na dimenzije
kucice, nikako nije dobro da bude prevelika jer ju nece mozi zagrijati
vlastitom toplinom. vrata uvijek na strani, nikako ne na sredini
prednje strane kucice, zimi mu na vrata stavi nekakvu zastitu.
box sto veci - to bolji.